Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mortom | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Sadzinica adresKroscienko Wyżne zarejestrowany19.11.2007 @16:26:19 ostatnio na stronie25.06.2014 @12:59:07

hmm co by tu napisać :> Normalny szarak ze mnie.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze245 posty na forum2

komputer / sprzęt
Kadłubek JFL 92

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
*thedreamseller    07.07.2009 @20:21:11
To jest naturalnie skan z negatywu. Ten 'blur' to wynik prześwietlenia, które jest zamierzeniem całej serii (patrz: tytuł).
Ustawiałem wartości tak, zeby wpadało więcej światła, niż było. A dodam, że było bardzo słonecznie.
~EwaKa    06.07.2009 @19:23:20
ciszę się bardzo(:
!22zddr    16.06.2009 @08:33:02
Dziękuję
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~CYBEVHS    26.03.2009 @15:23:10
no miał być taki klier madefaker...dzieki za komenty...:D

pozdro
~kormak    22.01.2009 @13:31:17
Dzięki po raz kolejny
~hyal    16.01.2009 @14:08:39
Dobrze jest wiedziec co tam sie dzieje u kolegow z maxa :P
_______
happy-angel
~kormak    07.01.2009 @19:54:58
Dzięki za pozytyw
~Paster03    09.10.2008 @18:22:15
nie ma za co jak jest 'good stuff to się obserwuje :D
~garcarek    29.09.2008 @16:43:33
podśmierduje z lekka
~yrena    19.09.2008 @15:31:01
bardzo fajne prace
+regnar    13.09.2008 @12:53:53
dzieki
~masiani    03.09.2008 @13:58:30
dzięki
~grasuw    01.09.2008 @23:12:16
to fajnie Dzięki !
_______
http://www.grasuw.weebly.com - stronka moja
~lapstik    01.09.2008 @10:48:55
dzieki
bo gola baba to nie zawsze gola baba
~marcosfunky    31.08.2008 @14:59:14
niezłe pomysły - cholernie oryginalne - Diler jest prze-wypaśny, w moim skrzywionym guście jest to najfajniejsza Twoja praca- włączam gumowe oko na tą przestrzeń - patrzenie na takie rzeczy poprawia mi nastrój, nie chciałbym przegapić kolejnych rarytasów...
Pozdrowiam
_______
nie oceniam
jedynie wrażenia swoje opisać mogę
kim jestem bym oceniać mógł Ciebie
skoro jesteś jak moje odbicie
kiedy kocham
kiedy nienawidzę
~paradoxis    30.08.2008 @22:33:59
a dziękuję bardzo za looknięcie
ja i mój nick wybaczamy za traktowanie nas za mężczyznę xD

a tam przy wektorkach to nie ilustrator tylko stary, dobry corel
~KonradCzernik    30.08.2008 @10:28:48
Ciesze się że taki klimat Ci przypasił
~aleksandracupcake    12.01.2008 @13:11:07
Bardzo dziękuję za obserwację

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
!grisza84    19.12.2007 @20:05:05
ok,dzięki
+Koniu    17.12.2007 @10:33:01
To dla firmy oferującej nurkowanie
~MROOK    12.12.2007 @20:53:26
Thx za wizytę i notki(że też Ci się chciało)."WSSC" nazwa zrozumiała tylko dla mnie więc bez obaw.Ach...niunie,muszę się z Tobą niestety zgodzić ale już niedługo nowe mam nadzieję,że fajniejsze.Pozdrawiam.
~MROOK    12.12.2007 @16:14:45
Gratuluję galerii-w dechę
~paaull    07.12.2007 @20:46:54
Wszystko OK ale może się okazać, że reprezentujący w kraju przedstawiciel producenta zarzuci Tobie 'kopiowanie wizerunku postaci zastrzeżonych znakiem towarowym' - czy jakoś tak. Jeden ze znajomych mojego kumpla miał założoną taką sprawę i sporo problemów, które udało się załatwić polubownie po przez wniesienie opłaty licencyjnej. Szczegółów nie pamiętam, więc nieco chaotycznie relacjonuję. Naturalnie nikt Tobie nie może zabronić tworzenia tego typu prac, ale w chwili publikacji może pojawić się problem.
~masiani    06.12.2007 @15:12:09
dzięki w świetnym miejscu mieszkasz interesujące prace
+Koniu    06.12.2007 @10:43:50
cześć. Kilka uwag. Jesli cwiczysz cartoonowy styl to mniej gradientow...rozmazan itp. zwłaszcza przy postaci bo tło to co inego. Co samej postaci rece rob bardziej dziecięce a nie takie dojrzałem...no i tyle na początek. Ten z toporem poprzedni bardziej ciekawy.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt